Zwroty/Reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

 

ZASADY ZWROTU

 

1)      Zwrot towaru możliwy jest do 10 dni od momentu otrzymania paczki, wyłącznie z dołączonym formularzem zwrotu/reklamacji, dokumentem zakupu potwierdzającym zakup oraz zapakowany w pudełku Firmy Żerel Galeria Filcu Artystycznego

2)      Włożyć do paczki wypełniony formularz znajdujący się w linku poniżej.

3)      Sposób opakowania i przewozu zwracanego towaru powinien odpowiadać jego właściwościom i powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

4)      Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

5)      Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem pocztowym.

6)      Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

7)      Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.


FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI                                         pobierz

 

ZASADY REKLAMACJI

 

1)      Reklamacje odzieży rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VII 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

2)      Sprzedający nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

3)      Wraz z reklamowanym towarem do pudełka Firmowego Żerel Galeria Filcu Artystycznego należy włożyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Formularz i pudełko firmowe są konieczne do uwzględnienia reklamacji.

4)      Wraz z reklamowanym towarem do pudełka Firmowego Żerel Galeria Filcu Artystycznego należy włożyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Formularz i pudełko firmowe są konieczne do uwzględnienia reklamacji.

5)      Sposób opakowania i przewozu zwracanego towaru powinien odpowiadać jego właściwościom i powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

6)      W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku gdy będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), Żerel Galeria Filcu Artystycznego zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub Klient może wybrać inny produkt z oferty sklepu.

7)      Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na podany w formularzu numer konta. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła.

8)      Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

9)      Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- nr zamówienia

- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego

- dane adresowe

- numer konta bankowego do zwrotu. W przypadku płatności kartą prosimy o dopisek “zwrot na kartę”.

- nazwy towarów na wymianę lub zwrotu

- powód zwrotu towaru

 Aby zwrócić towar, należy odesłać go na adres:

 Żerel Galeria Filcu Artystycznego

20-358 Lublin

ul. Juliusza Kossaka 3/5

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Waluty

Statystyki

Produktów:
89
Kategorii:
10
Nowości:
0
Promocje:
0

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:bdae4622acef865f9a645edd623d80e8#0}
Sklep internetowy Shoper.pl